Met bijna 24.000 volgers op Instagram en een sterke engagement met het publiek, is het account @mignonnus een actief platform. Met social influencing kun je geweldige dingen bereiken, zoals het activeren van een specifieke doelgroep. En dat hoeft echt niet alleen een marketingmethode te zijn om fysieke producten mee te presenteren. Ook kunst en cultuur(educatie) lenen zich uitstekend voor deze vorm van aandacht.

Thema’s & onderwerpen
Een groot deel van mijn dagelijkse bezigheden vlog ik. Van ondernemen tot koken. En van kunst maken tot kunst kijken. Ook bespreek ik thema’s die ik belangrijk vind. Denk daarbij aan cultuureducatie, neurodiversiteit, feminisme, ethiek en zelfontwikkeling.

Demografie

73% vrouw
18-44 jaar ( 47% 25-34 jaar)
93% Nederland & België, met als grootste steden Amsterdam en Rotterdam

Best Social Media Awards
In 2020 was ik genomineerd voor een ‘Best Social Media Award‘ in de categorie Beste Nieuwkomer. De organisatie beschrijft de onderscheidingen als volgt: “The Best Social Awards zijn dé prijzen in Nederland voor al het beste op social media, de crème de la content.” (video)

Samenwerkingen
Authenticiteit en eerlijkheid heb ik hoog in het vaandel staan. Ik gebruik mijn platform graag om verhalen te vertellen waar ik achter sta. Vaak zijn deze verhalen direct uit mijn eigen leven gegrepen, en soms word ik geïnspireerd door een organisatie. Het is van groot belang dat iedere uiting míjn verhaal blijft. Twee voorbeelden van inhoudelijke samenwerkingen waar ik trots op ben: Natracare en Solidaridad.